میتونم رابطه عمیق بدون جلوگیری داسته باشم

۱۱ پاسخ

داشته باشه گلم تو که میخوای زایمان کنی وقتشم هست من که دارم بازم خودت میدونی 😁اگه کیسه ابم پاره بشه فوقش میریم زایمان 😅

اول برو معاینه بعد، من رفتم برام ممنوع کرد میخواستم شروع کنم گفت خطرناکه کیسه اب نی نی پاره میشه اومده پایینه

رابطه اونقدر عمیق نه که کیسه آبت پاره کنه بهتره ملایم باشی جلوگیری نکن سینه هاتم ماساژ بده عیب نداره اگر سزارینی نیستی

به من گفت تو هفته ۳۸ با پوزیشن پهلو به پهلو
شمام پهلو به پهلو ؟جور دیگه هم میشه؟

بستکی ب بدنت داره اگه جوون داری ایراد نداره اگه ن ک رعایت کن🫣

البته دکترم و سونو ام گفتن خطر زایمان زودرس ندارم

من رابطه عمیق دارم بدون جلوگیری الان دو سه هفتس 😕

حواست باشه کیسه ابت پاره نشه

یکم رعایت کن هنوز که هفتت اونقدر زیاد نیست بر اساس تجربه خودم میگم

اره دیگه میشه

اره گلم

سوال های مرتبط