من فقط اینستاشو دارم
من رفتممطبشون هزینه با کلاس هاش قسطی حدود ۱۰۰ تومان ، نقدی حدود ۸۰ تومان. منهای هزینه بیمارستان که باید جدا پرداخت کنی، یه بار ویزیتم کرد، گفت ویزیت بعدی در صورتی اتجام میشه که با ما قرارداد ببندی و منی که ۳ ساله پیگیرشم که پیشش برم برای زایمان با همین یه جمله دیگه نرفتم پیشش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.