مامانا کسی از سحر امینی نژاد اطلاعی داره ک برم زیر نظرش؟۱

۲ پاسخ

من فقط اینستاشو دارم

من رفتم‌مطبشون هزینه با کلاس هاش قسطی حدود ۱۰۰ تومان ، نقدی حدود ۸۰ تومان. منهای هزینه بیمارستان که باید جدا پرداخت کنی، یه بار ویزیتم کرد، گفت ویزیت بعدی در صورتی اتجام میشه که با ما قرارداد ببندی و منی که ۳ ساله پیگیرشم که پیشش برم برای زایمان با همین یه جمله دیگه نرفتم پیشش

سوال های مرتبط