مامانا سکسکه نینی تو واژن حس میشه ینی چی ؟🙁ینی نزذیک زایمانه؟

۵ پاسخ

نه عزیزم سرش پایینه

منم همونجا احساس میکنم ولی بچم بریچه

سفالیکه دیگه
سرش پایینه برا همین اونجا حس میشه

نه خواهر چه ربطی داره من چند هفته پیش حس میکردم مگه وقت زایمانم بود

منم همینطورم سمت راست پایین ترین نقطه ممکن سکسکه میکنه

سوال های مرتبط