خانما رابطه هر شب برای اقدام خوبه یا بده

۱۱ پاسخ

والا ما یک دکتر میرفتیم می‌گفت
هر شب انجام بده
اما خیلی سخته
و به نتیجه هم نرسیدیم

اما یک دکتر دیگه رفتیم گفت یک روز درمیون
نتیجه گرفتم

بده عزیزم

افتضاحه حالا حالا باردار نمیشی اینجوری هر دو یا سه روز یکبار من اینجوری باردار شدم

اسپرم ضعیف میشه خوب نیست ولی یه شب در نیون خوبه

ن دوران تخمک گذاری هر شب داشته باشد من یکبار اقدام کردم گرفت هر شب داشتم

من بعد پریودم تا دوره باروری یکروز درمیون داشتم بعد دوره باروری هروز

من هر شب داشتم

یک شب در میون

ی شب درمیون بهتره

نه کیفیت اسپرم میاد پایین
حداعقل یه شب درمیون خوبه

نه ضعیف میشه اسپرم

سوال های مرتبط