۴ پاسخ

پدیلاکت بده بهش

تجربه منی که پسرم رفلاکس پنهان داشت و فقط تحمل کردم بیخوابیا کشیدم و پرهیزها و عذاب...(حالا بماند طفلکیا خودشون چی میکشن)
دکترشم چون دید وزن میگیره دارو نداد
دخترمم همونه به مراتب شدیدتر
ولی با ترکیب پرهیز من و آب به تا حد زیادی کنترل شده خداروشکر
یه روز آب به نمیدم هرچی میخوره برمیگردونه

تجربه منو بدونی خیلی دردناک
ولی کلی بخوای بدونی
اگر رفلاکسش ریشه الرژیک داره باید رژیم غذایی رعایت کنی
دارو به دکتر بگو نیاز باشه بده بهت، معمولا امپرازول یا نکسیوم میدن
یا کلا شیرخشک مخصوص باید بخوره
معمولا لبنیات و گوشت گاو و چیزای ترش و اسیدی و... بدتر میکنه رفلاکس رو

دیگه اگر الرژیک باشه که ریز چیزای الرژی داره بهش باید بدونی

داروش اکثرا امپرازول میدن، باید سطح شیب دار بخوابونی،شیب دار شیر بدی،شیر مخصوص بدی، اروغشو بگیری،بعد شیر بیست دقیقه رو شونت نگه داری، معدشم زیاد پر نباشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۷ ماهگی
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ ۶ ماهگی
مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۸ ماهگی
مامان یاسین 💙 مامان یاسین 💙 ۱۱ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی