کیا ترس زاییدن دارن بیاید درد و دل😂😫😂😫😂😫❓

۲۵ پاسخ

من اینقدر خستم و چون تاحالا زایمان نداشتم نمیدونم چجوریه نمیترسم فقط از سزارین میترسم وقتی فک میکنم چندلایه شکم ادم پاره میکنن

اگه سزارینی اصلا نترس خیللللللی باحاله و راحت… ولی طبیعی دیگه نمیدونم😅

من خودم دوست دارم زایمان طبیعی داشته باشم از سزارین وحشت دارم ولی بخاطر یه مشکلی دکتر بهم گفت سزارین اجباری بشم یا با رضایت خودم طبیعی زایمان کنم . الان واقعا وجودم پر از استرس و‌دلهره زایمان هستش نمی‌دونم باید چیکار کنم 😥😥

من

وای مننن ۲۳ ام زایمانمه

من ک خیلی استرس دارم شب و روز ندارم طبیعی ام دلم میخاد بمیرم

من خیلیییی میترسم از سزارین فکر اینکه شکمم پاره کنن باز بدوزن دیونم میکنه خداکنه زایمانم طبیعی باشه درسته وحشتناکه ولی خب بچه ک بیاد بیرون درداش هم تمومه و اونجا باز به حالت اولیه برمیگرده دو سه تا بخیه داره
سزارین بعد زاییدن تازه دردا شروع میشه تا 10 روز ک بخیه هات بکشی

من فقط از نوزاد داری میترسم😭

من شنبه نوبت سزارین دااااارم🥹🥹🥹هم خوشحالم هم پرازاسترررس

من خیلی استرس ندارم اتفاقا دوست دارم زایمان کنم دخترمو ببینم ذوق دارم انشالله دردش ی دفعه منو بگیره توخونه دردشو کامل کنم برم بیمارستان دوسه تا جیغ زایمان کنم

من خیلی قرار سزارین شم

من😢🥺🥺

منم میترسم هوف

من با تجربه زایمان بازم ترس دارم سر بچه هام نترسیدم الان خیلی میترسم

منم زایمان طبیعی ام خیلی میترسم ماه بعد زایمانمع😢😢

بیا بهش فکر نکنیم🫂

من 🥲🥺

عزیزم از من میشنوی جای استرس بخواب که حسرت یه خواب مونده دلم بخواب استرس کیلو چند 😂😂

وایییی من الان. داشتم فیلم های زایمان طبیعی میدیدم اشکم دراومد سردرد شدم چقدر میترسم خدیاا خودت ب دادم برس😅🥲

عزیزم من 😂
بااینکه ی بچم دارم

من من مننننن

منم دارم از ترس طبیعی به سزارین رو آوردم حالا از ترس سزارین نمیدونم چیکار کنم

منننننننننننننننپ

منط🥲🥲🥲

مننننن

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۶ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی