من اینقدر خستم و چون تاحالا زایمان نداشتم نمیدونم چجوریه نمیترسم فقط از سزارین میترسم وقتی فک میکنم چندلایه شکم ادم پاره میکنن
اگه سزارینی اصلا نترس خیللللللی باحاله و راحت… ولی طبیعی دیگه نمیدونم😅
من خودم دوست دارم زایمان طبیعی داشته باشم از سزارین وحشت دارم ولی بخاطر یه مشکلی دکتر بهم گفت سزارین اجباری بشم یا با رضایت خودم طبیعی زایمان کنم . الان واقعا وجودم پر از استرس ودلهره زایمان هستش نمیدونم باید چیکار کنم 😥😥
من
وای مننن ۲۳ ام زایمانمه
من ک خیلی استرس دارم شب و روز ندارم طبیعی ام دلم میخاد بمیرم
من خیلیییی میترسم از سزارین فکر اینکه شکمم پاره کنن باز بدوزن دیونم میکنه خداکنه زایمانم طبیعی باشه درسته وحشتناکه ولی خب بچه ک بیاد بیرون درداش هم تمومه و اونجا باز به حالت اولیه برمیگرده دو سه تا بخیه داره
سزارین بعد زاییدن تازه دردا شروع میشه تا 10 روز ک بخیه هات بکشی
من فقط از نوزاد داری میترسم😭
من شنبه نوبت سزارین دااااارم🥹🥹🥹هم خوشحالم هم پرازاسترررس
من خیلی استرس ندارم اتفاقا دوست دارم زایمان کنم دخترمو ببینم ذوق دارم انشالله دردش ی دفعه منو بگیره توخونه دردشو کامل کنم برم بیمارستان دوسه تا جیغ زایمان کنم
من خیلی قرار سزارین شم
من😢🥺🥺
منم میترسم هوف
من با تجربه زایمان بازم ترس دارم سر بچه هام نترسیدم الان خیلی میترسم
منم زایمان طبیعی ام خیلی میترسم ماه بعد زایمانمع😢😢
بیا بهش فکر نکنیم🫂
من 🥲🥺
عزیزم از من میشنوی جای استرس بخواب که حسرت یه خواب مونده دلم بخواب استرس کیلو چند 😂😂
وایییی من الان. داشتم فیلم های زایمان طبیعی میدیدم اشکم دراومد سردرد شدم چقدر میترسم خدیاا خودت ب دادم برس😅🥲
عزیزم من 😂
بااینکه ی بچم دارم
من من مننننن
منم دارم از ترس طبیعی به سزارین رو آوردم حالا از ترس سزارین نمیدونم چیکار کنم
منننننننننننننننپ
منط🥲🥲🥲
مننننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.