38 هفته نامه سزارین دارم ساعت 12 شب
یکشنبه 10 شی بستری میشم انشاالله رپز بعد با نینی کوچولو مرخص میشم انشاالله بحق این شی های عذا داری همه بچه ها سالم و سلامت باشن و دستگاه نرن و رپز بعد زایمان با مامان هاشون بسلامتی مرخص بشن صپق سر همه نینی ها نینی منم سالم و سلامت و تندرست باشه الهی آمین 🙌🤲🤲🤲
زنه تنگه بسته🤣🤣
من ۳۷ و ۳ روز فک کنم بارداری اولم بود بدون مشکل
۳۷ هفته دو روز سزارین شدم
بچه اولم ۳۷هفته ۳ روز با وزن ۳۷۰۰
نینی الانم ۳۷هفته دقیق یعنی شنبه عمل میشم
عزیزم 37هفته بچه کامله اصلا نارس نیست از 36به بعد دیگ خیلی خوبه
ععععع چ عکسی 😂😂😂😂
من ۳۷ هفته و ۶ روز زایمان کردم همه چی اکی بود خداروشکر
البته پسرمم تو۳۷هفته و۵روزسزارین کردن،خداروشکرمشکلی نداشت
من سزارین چهارمم
برامن درست برای ۳۷هفته نامه داده
منم نگرانم
کدوم دکتر میخای عمل کنی
دخترمم۳۷ بود کامل بود مشکلی نداشت
عکس چی میگه🤣
دکترم بمن ۵/۵ تاریخ داد میشم ۳۷ هفته و ۶روز
من ۳۷ و ۲ نوبت دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.