۳ پاسخ

جوش طبیعیه منم میزنم میاد و میره ولی برا من داخل لابیا نیست اطرافه

اینااکثرا پیش میاد و بعد چند روز میره اما زگیل نیست

تیغ زدی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری