۱۱ پاسخ

برای منم زیاد سخت نبود
روز اول یکم‌گریه کرد و اوکی شد

خیلی سخت بود واقعا تب بی حالی

منم استرسشو دارم تازه کولیکش رفع شده وحالش بهتره میترسم بعد واکسن اخلاقشو خوابش بهم بریزه واقعا کشش ندارم

دهنت سرویسه دقیقا

برا ما سبکتر از دو ماهگی بود خداروشکر

من امروز زدم تا الان که خیلی اذیتم کرده واسه دو ماهگی اصلا اذیت نشد بچم این چهار ماهگی خیلی تب می‌کنه بی قراری و می‌ترسه

من دخترم از موقع واکسن چهار ماهگی کلا خوابش و همه چیش بهم ریخته

واسه من زیاد سخت نبود
اما خب خوابشون بهم ریخته روزا ک اصلا نمی‌خوابن شبا هم به سختی خواب میرن😐

خیلی خوب و راحت بود.

واااای نگو توروخداااا
ساواش شنبه باید بزنه
منم پسرم خواب شبش خیلی خوبه
براچی بهم میریزه یعنی؟ تا کی ؟

عالیییییییی خیلی خوب بود

سوال های مرتبط