۱۱ پاسخ

باید ۴ ببندی خب چه اصراری داری ۳ ببندی😐

سایز ۴ هانیز ببند عالیه

خب شما باید۴بزاری دیگه

۴ ببند
منم چهار می‌بندم خیلی بهتره
شورتی مای بیبی عالیه
هانیز هم خوبه

پوشک هانیز خیلی بهتر از بقیه پوشکاست بخصوص سایزش ، سایز ۳ مولفیکس واسه پسرم کوچیک بود همش پس میداد ولی ۳ هانیز خیلی عالیه

۴ ببند
منم ۴ میبندم خیلی خوبه

خب ۴ باید ببندی دیگ 😐😐

۴ ببند
منم سایز سه رو با اینکه هنوز به وزنش میخورد ولی برای کوچیک بود ۴ میبستم

احتمالا توپول هست باید یه سایز بزرگ تر بندی منم همینطوری بودم

خب عزیزم سایز 4 بزن براش

مثلا۴مولفیکس با ۳هانیز هم اندازس

سوال های مرتبط