باید ۴ ببندی خب چه اصراری داری ۳ ببندی😐
سایز ۴ هانیز ببند عالیه
خب شما باید۴بزاری دیگه
۴ ببند
منم چهار میبندم خیلی بهتره
شورتی مای بیبی عالیه
هانیز هم خوبه
پوشک هانیز خیلی بهتر از بقیه پوشکاست بخصوص سایزش ، سایز ۳ مولفیکس واسه پسرم کوچیک بود همش پس میداد ولی ۳ هانیز خیلی عالیه
۴ ببند
منم ۴ میبندم خیلی خوبه
خب ۴ باید ببندی دیگ 😐😐
۴ ببند
منم سایز سه رو با اینکه هنوز به وزنش میخورد ولی برای کوچیک بود ۴ میبستم
احتمالا توپول هست باید یه سایز بزرگ تر بندی منم همینطوری بودم
خب عزیزم سایز 4 بزن براش
مثلا۴مولفیکس با ۳هانیز هم اندازس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.