۶ کیلو باید سایز ۴ استفاده کنی شماره ۳ میزنه بیرون
یعنی کوچیکشه؟
پسر منم ۶ و ۳۰۰ هست ۳ میبندم چسباش به هم میرسه
چندساعت یکبار عوض میکنی؟؟؟؟
اگه دیر به دیر عوض میکنی زودتر عوض کن
اگه نه که برو سایز ۴
به وزن و سن بچه توجه نکن
اینم بگم ب وزن بچه هیچ ربطی نداره ب جثه بچه هست ب اون قسمت رون ک اصلا رد نندازه
من پسرم ۸ کیلو ۴ هانیز میبندم اگه بخوام مای بی بی یا مولفیکس استفاده کنم باید ۵ بگیرم شما برا بچت کوچیکه
باید ب قسمت رون بچه توجه کنی اگه رد بندازه یعنی کوچیکه
من پسرم تپل نیس فقط قسمت رونش یکمی تپلتر از جا دیگه هست برای پسرم ببینم ی ذره رد بندازه سایز پوشک رو عوض میکنم بچه گناه داره آخه الانم ک هوا گرمه باعث میشه اون قسمت بسوزه
من دخترم ۸/۵ سه میبنذم
سایزش کوچیک شده ۴ ببند
من پسرم الان هفت کیلو هستش ۲پلاس میبندم
منم6کیلوئه گشادم هست
من پسرم هشت کیلوعه سایز ۳ میبندم کاملا فیت هست
چسب های قسمت کمرش رو محکم تر ببند
من پسرم ۷ کیلو و خرده ای هس سه میندم
سایز ۲ ببند خب
سفت کن کمرشو اذیت نمیشه
بقل هاشو که روس چسب میزنی کامل بیار بالا ، چین چین های لای پاش هم درست کن ، تا جایی هم که بچه اذیت نشه کمرشو تنگ چسب بزن.
بچه من ۷ونیم کیلوعه ۳ مای بیبی خیلی خوب اندازشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.