۱۵ پاسخ

۶ کیلو باید سایز ۴ استفاده کنی شماره ۳ میزنه بیرون

یعنی کوچیکشه؟
پسر منم ۶ و ۳۰۰ هست ۳ میبندم چسباش به هم میرسه

چندساعت یکبار عوض میکنی؟؟؟؟
اگه دیر به دیر عوض میکنی زودتر عوض کن
اگه نه که برو سایز ۴
به وزن و سن بچه توجه نکن

اینم بگم ب وزن بچه هیچ ربطی نداره ب جثه بچه هست ب اون قسمت رون ک اصلا رد نندازه

من پسرم ۸ کیلو ۴ هانیز میبندم اگه بخوام مای بی بی یا مولفیکس استفاده کنم باید ۵ بگیرم شما برا بچت کوچیکه
باید ب قسمت رون بچه توجه کنی اگه رد بندازه یعنی کوچیکه
من پسرم تپل نیس فقط قسمت رونش یکمی تپلتر از جا دیگه هست برای پسرم ببینم ی ذره رد بندازه سایز پوشک رو عوض میکنم بچه گناه داره آخه الانم ک هوا گرمه باعث میشه اون قسمت بسوزه

من دخترم ۸/۵ سه میبنذم

سایزش کوچیک شده ۴ ببند

من پسرم الان هفت کیلو هستش ۲پلاس میبندم

منم6کیلوئه گشادم هست

من پسرم هشت کیلوعه سایز ۳ میبندم کاملا فیت هست

چسب های قسمت کمرش رو محکم تر ببند

من پسرم ۷ کیلو و خرده ای هس سه میندم

سایز ۲ ببند خب

سفت کن کمرشو اذیت نمیشه

بقل هاشو که روس چسب میزنی کامل بیار بالا ، چین چین های لای پاش هم درست کن ، تا جایی هم که بچه اذیت نشه کمرشو تنگ چسب بزن.
بچه من ۷ونیم کیلوعه ۳ مای بیبی خیلی خوب اندازشه

سوال های مرتبط