۸ پاسخ

بر اساس ان تی حساب میکنن

براساس ان تی بستری میکنن

منم 31خرداد کاش بیفته تیر من خودم تولدم تیرماه 😂😂

اولین نفری دوس داره بچش خردادی بشه🤣 مگه اینک خودت خردادی باشی یا از خردادیا خیلی حیر دیدی🤣قابل ب ذکر با یه خردادی دارم زندگی میکنم چندین ساله

دقیقا منم ۳۱ خرداد زدن تاریخ زایمان 😂🫠

خرداد ماهی که بدتره 😂😂😂.بذار جوجه هر وقت خودش خواست بیاد

استرس ماه تولد😅

ان‌ شاالله زودتر بچه ب دنیا بیاد و‌دردات شروع بشه

سوال های مرتبط