بر اساس ان تی حساب میکنن
براساس ان تی بستری میکنن
منم 31خرداد کاش بیفته تیر من خودم تولدم تیرماه 😂😂
اولین نفری دوس داره بچش خردادی بشه🤣 مگه اینک خودت خردادی باشی یا از خردادیا خیلی حیر دیدی🤣قابل ب ذکر با یه خردادی دارم زندگی میکنم چندین ساله
دقیقا منم ۳۱ خرداد زدن تاریخ زایمان 😂🫠
خرداد ماهی که بدتره 😂😂😂.بذار جوجه هر وقت خودش خواست بیاد
استرس ماه تولد😅
ان شاالله زودتر بچه ب دنیا بیاد ودردات شروع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.