۶ پاسخ

اگه دردت با استراحت و مصرف مایعات کمتر نشد برو بیمارستان

برو زنان زایمان

برو دکتر کنترلت کنن توی این هفته ها خیلی مهمه که کنترل بشی

من توی واژنم درد شدید و فشار داشتم زایمان کردم ...برین دکتر اگ آروم نشدین

دکتر برو نترس کنترل میکنن

اگه دیدی دردات داره منظم میشه حتما برو بیمارستان خطرناک

سوال های مرتبط

مامان آقا کیان ❤️ مامان آقا کیان ❤️ ۹ ماهگی