اگه دردت با استراحت و مصرف مایعات کمتر نشد برو بیمارستان
برو زنان زایمان
برو دکتر کنترلت کنن توی این هفته ها خیلی مهمه که کنترل بشی
من توی واژنم درد شدید و فشار داشتم زایمان کردم ...برین دکتر اگ آروم نشدین
دکتر برو نترس کنترل میکنن
اگه دیدی دردات داره منظم میشه حتما برو بیمارستان خطرناک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.