۱۱ پاسخ

مبارکه عزیزم
ضربان تو سونو قلب و ان تی چند بود؟؟؟

به سلامتی عزیزم انشاا... زایمانت اسان باشه و پسر خوشکلتو سالم بغل بگیری .برا منم دعا کن پسر بشه یه دختر دارم خیلی دوس دارم یه داداش داشته باشه

به سلامتی عزیزم♥️

بسلامتی

بسلامتی
انشاالله بسلامتی فارغ شی و بغلش کنی کوچولوتو😍

ای جان دام ایشالله صحصح سالم بیاد بغلت و خوش قدم باشه 💕

عزیزمم بسلامتی انشاالله

ب سلامتی عزیزم

مبارک باشه عزیزم انتی احتمال پسر داده بود

بسلامتی باشه گلم💙😍
۱۸هفته و چند روز بودی رفتی عزیزم؟وزنش چقد بود😍

مبارکه..ضربان قلبش چندبود؟؟

سوال های مرتبط

مامان امیررضا👶🏻💙 مامان امیررضا👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد