منم الان باخوردن قرص های اورژانسی باردارم
من بچه دوم ناخواسته بود یادمه میخواستم مثلا سقط کنم ده تا قرص رو باهم خوردم ولی وقتی رفتم دکتر گفت جاش محکم شده الانم سالمه سالمه من فداش بشم
آره من خورده بودم بعدش ول کردم دیدم پریود نمیشم فک کردم بخاطر قرصه بعدش دیدم حالم خیلی بده تست زدم مثبت بود بچمم خداروشکر صحیح و سالم
ان شا الله مشکلی نداره
۳۵ روز بارداری که نمیشه هفته ۱۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.