مامانا پستونکای تغذیه خوبن واسه میوه دادن
راضی هستین؟

۴ پاسخ

پسر من یوقتایی میخوره یوقتایی فقط بازی میکنه باهاش😃

اره خیلی خوبه هم میوه میخورن هم سرگرم میشن هم میکشن ب لثه هاشون

آره خیلی خوبه
مخصوص برای اینکه لثه هاشون میخاره

بله عالیه

سوال های مرتبط

مامان آرتیا🧿🧿🧿 مامان آرتیا🧿🧿🧿 ۱ سالگی