دخترا درد لگن میتونه از علائم زایمان باشه خیلی نگرانم☹️

۱۰ پاسخ

اخ منم شروع شده درد لگن وکمر

نه منم دیشب خیلی لگنم درد میکرد طوریکه نه می‌تونستم بشینم نه راه برم کم کم آروم شدم

درد لگن خالی نه ، درد لگن همراه با سفت شدن شکم و انقباض شکم با درد ، باید دکتر بررسی کنه . وگرنه من از ماه سوم بارداری درد لگن داشتم تا الان

نه من از ۴ماهگی درد لگن دارم

نه بابا من از اول بارداری لگن درد و کمر درد و دل درد و همه رو دارم اگه اینجوری بود به قول دوستمون تا الان هزار دفعه زاییده بودم

نه
من از اول درد لگن داشتم

نه لگن برای زایمان خودشو اماده میکنه باز میشه کم کم

فکر کنم به خاطر وزن جنین و جا باز کردن لگن باشه

نه اگه اینطور باشه ما تا الان ده دفعه زاییده بودیم

نه 😐

سوال های مرتبط

مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته چهلم بارداری
مامان ۳تا جوجه مامان ۳تا جوجه هفته سی‌ودوم بارداری