۸ پاسخ

پسر من اینجوری میشه به پروتئین گاوی حساسیت داره
کرم اوسرین آیروکس بگیر اگه خوب نشد باید ببری دکتر آلرژی

کرم ثمین

خیلی نبوسیدش
از دست وپاش بوس کنید یا سرش به لپاش دست نزنید خوشگل پسر رو
هر کی هم خواست صورتشو ببوسه بگو از سرش ببوسید لطفا دکتر گفته صورتش حساسیت میده

عزیزم حساسیت به پروتیین گاوی نداره؟ دختر من لپاش اینجوریه دکترش گفت بخاطر حساسیته شما دکتر بردین؟

زینک اکساید آردن هم خوبه

کرم سیوند عالیه

سیوند

زیاد بوسش نکنید روزیم دو سه بار حداقل صورتش رو بشورید با حوله مخصوصش خشک کنید

سوال های مرتبط