۸ پاسخ

کلا برای سیستم گوارش وروده هست هرمشکلی باشه حل میکنه چه یبوست چه اسهال
کلاخوبه

من برا اسهال میدم عالیه

برای تنظیم فلور باکتریایی روده هست، اسهال و یبوست و دل درد بچه رو خوب میکنه

دكتر دختر من واسه اسهال دخترم داده بود

اره من برا یبوست میدم به دخترم عالی براش

حواست باشه یخچالیه

بایولاکت بگیری خیلی بهتراز اینه این بدرد نمیخوره

من برای کولیک استفاده می‌کردم

سوال های مرتبط