۶ پاسخ

ن اول صبر کن اسکات بزن و پله بالا پایین کن ک یکم دهانه رحم باز بشه بعد آمپول بزن چون اگه زود تر بزنی از کمر جدا میشه ولی هنوز دهانه رحم باز نشده و ب مشکل میخوری

منم یکشنبه وقتم تمومه دیشب رفته بودم بیمارستان کار داشتم بعد بهشون گفتم که برم نامه بگیرم واسه بستری گفتن اگه مشکلی نداشته باشی و بچه خوب باشه تا ۴۱ هفته هم‌میزارن بمونه. ۱۰ روزه بکوب دارم تو خونه ورزش میکنم دوش میگیرم تازه اومده پایین و دوسانت شدم ولی هنوز خبری از درد نیست دیگه بدنم جون نداره انقد که ورزش کردم خداکنه دکتر شنبه نامه بستری بده بهم خیلی خستم😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دیگه اون موندنی شد😂

شکم اول درد نمیگیره باید بری امپول فشار بزنی که بهتر هم هست اتفاقا تا درت بگیره و بری...فقط برو ممکنه خطر داشته باشه دیگه ۴۰ پر هستی

چ سخت 🥲🥲🥲 فک کنم باید امپول فشار بزنی دیگ
منم یکشنبه ب یکشنبه هفتم کامل میشه چ جااالبببب

آخ الهی باید بری سوزن فشار بزنن دعا کن واسه ما هم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی