ن اول صبر کن اسکات بزن و پله بالا پایین کن ک یکم دهانه رحم باز بشه بعد آمپول بزن چون اگه زود تر بزنی از کمر جدا میشه ولی هنوز دهانه رحم باز نشده و ب مشکل میخوری
منم یکشنبه وقتم تمومه دیشب رفته بودم بیمارستان کار داشتم بعد بهشون گفتم که برم نامه بگیرم واسه بستری گفتن اگه مشکلی نداشته باشی و بچه خوب باشه تا ۴۱ هفته هممیزارن بمونه. ۱۰ روزه بکوب دارم تو خونه ورزش میکنم دوش میگیرم تازه اومده پایین و دوسانت شدم ولی هنوز خبری از درد نیست دیگه بدنم جون نداره انقد که ورزش کردم خداکنه دکتر شنبه نامه بستری بده بهم خیلی خستم😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دیگه اون موندنی شد😂
شکم اول درد نمیگیره باید بری امپول فشار بزنی که بهتر هم هست اتفاقا تا درت بگیره و بری...فقط برو ممکنه خطر داشته باشه دیگه ۴۰ پر هستی
چ سخت 🥲🥲🥲 فک کنم باید امپول فشار بزنی دیگ
منم یکشنبه ب یکشنبه هفتم کامل میشه چ جااالبببب
آخ الهی باید بری سوزن فشار بزنن دعا کن واسه ما هم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.