سلام خانما بعد از ۸ روز تاخیر بی بی زدم منفی بود😔
علت چیه؟

۴ پاسخ

من دفعه قبلی۱۲روز تا خیر داشتم بی بی زدم چند تا منفی بودن.الکی آزمایش خونم دادم اونم منفی بود.باردار نبودم.همیشه به موقع بودم.

منم ۶روز تاخیر داشتم
امروز دیروز لکه قهوه ای اینا داشتم ولی پریود نمیشدم
امروژ تقریبا چن دیقه پیش ی لکه خون قهوه ای پر رنگ دیدم دیگ پریود ب حساب میاد
بی بی چکام هم روز سوم تاخیر منفی بود
نمیدونم لانه گزینی هست این نیست نمیدونم باید ببینم تا شب چقد خون میاد

آزمایش بده انشالله که بارداري

چون بی بی دقیق نیست. ازمایش بتا بده و دکتر برو

سوال های مرتبط

مامان ابرا مامان ابرا هفته بیست‌وسوم بارداری