فعلا ارشد مادری رو گرفتی از پوشک بگیری میشی دکترا 😃🚶🕳️
چقدر قشنگ گفتی😄کامل گرفتی عزیزم؟منم گرفتم ولی یبار نزدیک صبح میخواد🥲
منممممم زیاداسترسشوداشتم
من ۱۲ روزه گرفتم انقدر بهانه میگیرن که پشیمونم کردن. همش نق میزنن. شبا پامیشن چندین بار گریه میکنن. واقعا سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.