۴ پاسخ

فعلا ارشد مادری رو گرفتی از پوشک بگیری میشی دکترا 😃🚶🕳️

چقدر قشنگ گفتی😄کامل گرفتی عزیزم؟منم گرفتم ولی یبار نزدیک صبح میخواد🥲

منممممم زیاداسترسشوداشتم

من ۱۲ روزه گرفتم انقدر بهانه میگیرن که پشیمونم کردن. همش نق میزنن. شبا پامیشن چندین بار گریه میکنن. واقعا سخته

سوال های مرتبط