اگه اینجوری بود همه خارجیا لال بودن
ن بابا ب ژنتیک اصلا ربط نداره بده اتفاقا دختر من عاشق موز فقط زیاد ندی ک یوبس میشه
برا ۶ماه سنگینه بزار ۸ماهگی بده
الان من دکتر بودم گفت نده چون رفلاکس تشدید میکنه
بخاطر یبوست و قند زیاد بهش نده.
والا من تقریبا هر روز با خرما بهش میدم
این چرت و پرتا چیه آخه عزیز من دختر این دوره و زمونه ای این حرفا رو چرا باور میکنی یه سرچ تو گوگل کن
من که میدم همش چرته هیچ دلیل علمی نداره
😂والا اطرافیان همه دادن به بچه هاشون الانم مثل بلبل حرف میزنن
منم که میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.