۹ پاسخ

اگه اینجوری بود همه خارجیا لال بودن

ن بابا ب ژنتیک اصلا ربط نداره بده اتفاقا دختر من عاشق موز فقط زیاد ندی ک یوبس میشه

برا ۶ماه سنگینه بزار ۸ماهگی بده

الان من دکتر بودم گفت نده چون رفلاکس تشدید می‌کنه

بخاطر یبوست و قند زیاد بهش نده.

والا من تقریبا هر روز با خرما بهش میدم

این چرت و پرتا چیه آخه عزیز من دختر این دوره و زمونه ای این حرفا رو چرا باور میکنی یه سرچ تو گوگل کن

من که میدم همش چرته هیچ دلیل علمی نداره

😂والا اطرافیان همه دادن به بچه هاشون الانم مثل بلبل حرف میزنن
منم که میدم

سوال های مرتبط