برای کم خونی تو بارداری چیکار باید کرد‌ به جز قرص ؟

۸ پاسخ

گوشت قرمز کبابی بخور هفته ای دوبار

چهارشیره
خرما
سبزی مخصوصاجعفری
عدس سبز

خرما،عدسی،اسفنجاج،شیره

چهار شیره بخوری حالا یا با نون یا با اب فقط ارده سقط کنندس نباید بخوری

ادره و چهار شیره معجزه میکنه

خوراکی ها به اندازه قرص بهت اهن نمیدن.مثلا اسفناج میتونی بخوری اما یبوست میاره

اسفناج

خرما

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان باران جون مامان باران جون ۸ ماهگی