کافی نیست، مکمل آهن کنارش مصرف کنید خیلی بهتره
یه کلیپی دیدم که آهنش شاید۲درصد باشه اما قندش۸۹درصد زیاده.قرص مکمل اهن بخور.عدس بخور .
میوه قرمز بخور
قندش زیاده ولی قند طبیعیه زیاده روی نکن ولی بخور چون هر چیز طبیعی خوبه
چجوری درست میشه عزیزدلم؟
اره خوبه منم چندباری خوردم
قندش خیلی زیاده
صد درصد قند خالصه
شربت شیره ی چی ؟! منم درست کنم پس 😅و چطوری درست میکنید شربتشو
عالیه
شربت شیره که عالیه ،کشمشم عالیه ناشتا ، فقط دیابت نباید داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.