۴ پاسخ

درد پریودی چیه
سوزش و درد شدید تو ناحیه جراحت سزارین حس میکنی
اصلا بلند شدنت بقدری برات سخته ک نگم برات

من داشتم
عالی بود
بببین درد ناحیه ی سزارین با درد پریودی فرق داره
سوزش جای زخم احساس میکنی
برای من جواب داد و کلا یک بار شیاف گذاشتم
شاید تو تحمل دردت کمتر باشه و خوب بعد بگی برای من جواب نداد
ولی برای من که خوب بود

بهش فکر نکن بدن با بدن فرق می‌کنه هرچی پیگیر باشی استرس بیشتر میگیری ورزش کن فقط گل

بمنم بگید ☺️

سوال های مرتبط