مامانا من راه میرم استخون رحمم درد میکنه خطر داره خیلی میترسم

۵ پاسخ

رحم که استخون نداره اون استخون پوبیس. دردش تو هفته های بالا خیلی شایعه چون رحم داره بزرگ میشه بهش فشار میاره.

طبیعیه عزیزم،خوب میشی

رحم استخوان داره!؟

منم این درد رو دارم

عادیه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🤍🩷 مامان 🩵🤍🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه رنگی🥲💜 مامان جوجه رنگی🥲💜 ۶ ماهگی
مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی