۴ پاسخ

منم تازه زدم اما همون قطره استامینوفن دادم و خوب هم بود

قطره ی پاراکید میگرفتی

کمپرس سرد و گرم

فک میکنم قطره استارو گفتع21قطرع بدی
شربت 3یا3ونیم بده
البته من شربت پاراکید میدم
اینو نمیدونم

سوال های مرتبط