۵ پاسخ

آنوکسا پارین هم دادن به من روزی یکی بزنم رو شکم....شیاف چرک خشک کن ..مفنامیک ..قرص آهن ...

من سزارین بودم، آناهیل داد، قرص لاکتاول( برای افزایش شیر) و چرک خشک کن

مفنامیک اسید

برای طبیعی زایمان کردم آناهیل برای بخیه جوش بخوره زود تر سفکسیم برای عفونت نکنه و آهن رو هم گفت تا سه ماه بخور با کلسیم

چرک خشک کن و مفنامیک اسید و قرص ضد لخته خون

سوال های مرتبط

مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان کنجدم مامان کنجدم روزهای ابتدایی تولد