۷ پاسخ

منم پسرم اینجور شده بود ،داشتم دق میکردم، ولی قبلش میترسیدم خمیر دندون رو‌بخوره مسواک نمیزدم.
الان دیگه مسواک میزنم و گاهی بعد غذا حتی با دست دندونهاشو میشورم، خدا رو شکر تمیز شدن، دیگه لک نیست.

يعني چي نميزاره؟ ب زور بزن منم ب زور زدم براش هميشه

عزیزم شروع پوسیدگیه من بردم دکتر گفت حتما حتما هر شب مسواک بزنم گفت سه جلسه فلوراید تراپی میکنه تا روند پوسیدگی کند بشه ی جلسه انجام دادم ماه بعد جلسه بعدی رو میرم

احتمالا شیر شب دادی اینجوری شده

فقط مسواک شروع کن.
ا

اره متاسفانه
شیر شب رو قط کن و اگ هرنوع شیر دیگ میخوره هفت شب ب بعد بهش ندی
بعد خوردن هم اب بهش بده ک حداقل جلوگیری شه از بیشتر شدنش دختر من الان دو ساله ب خاطر شی شب چهار دندونای بالاشو کشیدم کامل پوسیده شده بود و عفونی

آره دیگه

سوال های مرتبط