منم پسرم اینجور شده بود ،داشتم دق میکردم، ولی قبلش میترسیدم خمیر دندون روبخوره مسواک نمیزدم.
الان دیگه مسواک میزنم و گاهی بعد غذا حتی با دست دندونهاشو میشورم، خدا رو شکر تمیز شدن، دیگه لک نیست.
يعني چي نميزاره؟ ب زور بزن منم ب زور زدم براش هميشه
عزیزم شروع پوسیدگیه من بردم دکتر گفت حتما حتما هر شب مسواک بزنم گفت سه جلسه فلوراید تراپی میکنه تا روند پوسیدگی کند بشه ی جلسه انجام دادم ماه بعد جلسه بعدی رو میرم
احتمالا شیر شب دادی اینجوری شده
فقط مسواک شروع کن.
ا
اره متاسفانه
شیر شب رو قط کن و اگ هرنوع شیر دیگ میخوره هفت شب ب بعد بهش ندی
بعد خوردن هم اب بهش بده ک حداقل جلوگیری شه از بیشتر شدنش دختر من الان دو ساله ب خاطر شی شب چهار دندونای بالاشو کشیدم کامل پوسیده شده بود و عفونی
آره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.