۷ پاسخ

تا 100تومنم میده
اول باید 10تومنو بگیری تایمش بگذره پرداخت کنی و خوش حساب باشی
بعد 20پومن برات باز میشه
بعد 40تومن الی آخر

من ۱۵گرفتم

والله واسه من نوشته به زودی برات فعال مبشه هنوز خبری نیست

من شوهرم شد ضامن سیستم قبول نکرد متاسفانه

چرا عزیزم میده بستگی به گردش حساب و پولی که توی حساب خوابیده داره

گلم این ده تومنو چجوری گرفتی میتونی بهم بگی شرایطشو؟؟

چرا میده تا ۴۰ تومن
ولی باید اول این ده تومن رو بگیری
و تسویه کنی
ولی الان به من ۶۰ تومن داده ولی یه ضامن بلو دار هم میخاد
اون ۴۰ تومن بدون ضامن هس

سوال های مرتبط

مامان سلین😍🌱 مامان سلین😍🌱 ۲ سالگی
مامان حبه نبات مامان حبه نبات ۲ سالگی