۷ پاسخ

منم شنبه ای که‌گذشت سونو دادم‌گفت ۲/۶۰۰ گفت کمه بهم‌پودر لیدی میل داد گفت مصرف کن ده روز دیگه بیا ببینم چقد شده وزنش


ولی ماما خصوصیم میگه وزن بالای ۲/۵۰۰ خوبه و‌مشکلی پیش نمیاد نگران نباش زیر ۲/۵۰۰ خوب نیست
بعد شما هنوز وقت داری تا روز زایمانت که وزن بگیره

انشالله که میشه
من ۳۲ هفته رفتم ۲۴۰۰ بود الان نمی‌دونم چنده

من اونروز رفتم سونو وزنش ۲۳۰۰بود ۳۳هفته ان شاء الله برات وزنش بره بالا

صدک چند بود ، منم دیروز انجام دادم ۲۴۰۰ با صدک ۱۵ خیلی نگرانم

من‌ همیشه وزنش خوب و نرمال بوده اینسری هم نگفت کمه

دیگ خیلی ب خودت برس بزار حداقل تا ۲۹۰۰ بشی

نه عزیزم منم رفتم همین بود دکتر گفت به امید خدا تا موقع تولد ۳/۱۰۰ یا ۳/۲۰۰ اینورا میشه

سوال های مرتبط