من۲۵هفته سونو شکمی طول سرویکس دادم ۳۲بود بعد اون دیگ ندادم خوبه؟

۲ پاسخ

من آنومالی دادم ۴۱ بود
دیروز واژینال دادم شده بود ۲۲
درد داشتم

من شکمی دادم خوب بود ولی واژینال ۲۸ بود حتما واژینال هم چک شو

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد