عزیزم مهم وزن بچه اس نه اندازه شکمت
عزیزم معمولان دختر به پهلو ها میره و بچه اول زیاد شکم دیده نمیشه
من سر دخترم تا ماه ۷ کسی نمیدونست من حامله ام با اینکه لاغرتر از الان بودم
ولی سر این یکی شکمم از جلو زده بیرون مثل توپ شده اصلا پهلوهام خالیه و خودمم از قبل چاقتر شدم دیده میشه بعدشم وزنش برای ۱۷ هفته خوب بوده وزن اصلی از هفته ۲۸ به بعد مهمه
سایز شکم ربطی به رشد بچه نداره
مهم سونو گرافیه
به حرف عره عوره شمسی کوره زیاد اهمیت نده .
کلا حرف همه رو از همین الان بریز دور ،ازالان بخوای به حرف بقیه اهمیت بدی بچه به دنیا بیاد کارت زاره
منم اصلا شکم ندارم
۶ ماهم😄
ولی من خوشحال تریم
شکممیخوای چیکار!
هرچی کوچیکتر بهتر و راحت تر
پوستتم سالم میمونه
اندازه شکم اصلا ملاک سلامتی جنین
تپلی جنین
و رشد جنین نداره
اتفاقا تجربه ثابت کرده افرادی که شکم ندارن بچه های تپلی تری به دنیا میارن😍
قرص ویتامین
ومغزیجات بخور
ان شاء الله وزنش زیادمیشه
البته سونو رشد۳۰هفته به بعدهست
وزن اون موقع مهمه
رشد واقعی بچه از ۲۸هفته شرو میشه زیاد نگران وزنش نباش
وزن انومالی خوب بوده ریزو درشت بودن بچه ربطی به بزرگ کوچیکی شکم نداره اصلا هم به خودت استرس نده. اگه هم دلت راضی نمیشه حلیم،بستنی،گوشت ،بخور وزن بچرو میبره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.