بعضی دکتر ها از 4 و نیم ماهگی کمکی رو شروع می کنن که خوب بشن
دختر من الان ۵ ماه و یه هفته اس .یعنی دیگ توی شش ماه هست .سه چهارروز هست خیلی کمتر شده رفلاکسش کم کم داره از بین میره
شما پایان شش ماه رو ملاک قرار بده خواهر
عزیزم حساسیت به پروتئین گاوی رو تجربه نکردی 😐😢 اون آدمو میکشه
الان کمتر شد برای دخترم ولی هنوز هم هست متاسفانه
وااای خیلی رو اعصااابه
دکتر بمن گفت وقتی ۶ ماهگی به غذا بیفته کم میشه
خب کی میخواد تا اون موقع صبر کنه 😐
اخ دقیقا
پسر من که هرچی میخوره بالا میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.