خانم ها چیکار کنم قندم بیاد پایین

۲ پاسخ

هرچی که قند میبره بالا نخور یا کمتر بخور چیزایی مثل شیرینی و هندوانه که واجب نیست اصلا نخور نون و برنج کمتر بخور

من ۸ هفته قندم ۹۰ بود
گفتن بالاست
آزمایش گلوکز دادم شب قبلش کلی شیرینی‌جات خوردم ۷۰ شد 😆

سوال های مرتبط

مامان عامر جون مامان عامر جون ۶ ماهگی