فردا شب تولد گل دخترمه. همبن الان رو زمین نشستم.

تصویر
۷ پاسخ

مبارک باشه عزیزم. جشنم میگیرین

منم چند روز پیش بود دهنم صاف شد ولی خوب بود

مبارکه عزیزم
چیا تدارک دیدی؟

واقعا ای کاش آدم دستش باز باشه،بتونه خانه تولد بگیره،والا همش باید 🏃🏃🤸🤷

الانم رو زمین ننشستی
رو مبلی
خخخخ

ممنونم عزیژم

تولدش مبارک باشه😘😘😘🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۷ ماهگی