من فک میکنم چون روز اول با جیش کردن اذیت شده الان فک میکنه جیش کنه اذیت میشه اون حس ناخوشایند روش مونده ولی مامان لیامم درست میگه شایدم از کم ابی باشه
نه عزیزم ختنه ربطی به دیر ادرار کردن نداره
الان تابستونه شاید اب بدنش کم شده بخاطر گرما
بیشتر بهش شیر بده درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.