قطعا بین این سه تا یسنا
نیایش
نیایش
طهورا خیلی قشنگه از بین اسمایی که انتخاب کردی
طهورا
نیایش قشنگه
نیایش
منم هنو انتخاب نکردم بین ماهلین و آیسو موندیم
بنظرم طهورا😍
اسم دخترخودمم طهوراهست😁
من اسم دخترمو یسنا انتخاب کردم😍
ولی طهورا هم قشنگه
منم همینطور موندم🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.