۱۱ پاسخ

قطعا بین این سه تا یسنا

نیایش

نیایش

طهورا خیلی قشنگه از بین اسمایی که انتخاب کردی

طهورا

نیایش قشنگه

نیایش

منم هنو انتخاب نکردم بین ماهلین و آیسو موندیم

بنظرم طهورا😍
اسم دخترخودمم طهوراهست😁

من اسم دخترمو یسنا انتخاب کردم😍
ولی طهورا هم قشنگه

منم همینطور موندم🤕

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری