من لگنهام شبا انقد درد میکنه نمیتونم بخوابم ترشح آبکی هم دارم کسی تجربه شو داره
خدا بد نده عزیزم، بهتری؟ چیشد فشارت اومد پایین تر؟
عزیزم میدونم خودت خیلی به فکری، ولی اینو اصلا پشت گوش ننداز و تا شنبه صبر نکن. همین امروز برو بیمارستان
چیشد عزیزم
بهتر شدی؟
من با ابغوره بی نمک فشارمو اوردم پایین الانم هرزگاهی میخورم ضرریم نداره
یکم آبلیمو بریز تو استکان با آب قاطی کن بخور زیاد هم نخور که فشارت و میندازه
برو درمانگاه ، گریپ فروت هم خیلی خوبه برای فشار بالا. تو یخچال داشته باش
بالاست برو درمانگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.