خانماازچندماهگی به بچه هاتون غذا دادین؟!

۴ پاسخ

من امروز دکتر بودم گفت فعلا زوده شروع نکن تاماه بعد

یه بیست روزی میشه شروع کردم دقیقا جهار ماه و دوهفته بود

ازهمین الان شروع کردم دوروزه دارم فرنی میدم

من۵ماهگی تست اینام نگرفتم والا

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان اریامهر مامان اریامهر ۱۴ ماهگی
مامان آوید مامان آوید ۱۱ ماهگی