نه والا خیلی هم خوبه
اسمایی ک توش ز داره خیلی خشنه ی جوریه
اتفاقا اولش فک میکنی سخته ولی واقعا اسم قشنگ و سنگینیه من پسرم ۲سالشع اراز گذاشتم واقعا عاشق اسمشم هرکی هم میشنوه خوشش میاد
چون میگن اسم آراز هم وزن گرازه
اسم قشنگیه
نظر خودتون مهمه
وا چشه
این همه ملت اسمای سخت میذارن
این که راحت میچرخه رو زبون
چرا؟
من خیلی دوست دارم ولی حس میکنم قدیمی هست
اگه یه درصد چیزی بشه که شاهان نزارم حتما آراز میزارم
منک دوست دارم گفتم اگه دوقلو هام دوتا پسر شدن بزارم آراد و آراز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.