۲ پاسخ

میبردی بهداشت تبشو‌بگیره اگ‌ن ببر دکتر

شیاف بذار مجبوری.. خونه رو هم خنک کن... البته چک کن تبش بالای ۳۸/۵باشه شیاف بذارا

سوال های مرتبط