خانما پمپ درد رو چند خریدید؟ کارایی داشت؟

۶ پاسخ

۵ تومن بیمارستان جدا حساب کرد بابت پمپ
بله خیلی خوب بود

اخر نفهمیدم خوبه یا نه

من تجربه نکردم ولی ۴-۵ تا از دوستام گرفتن عالی بوده براشون
میگفتن حتی راه رفتن راحت و بی درد شده تقریبا
ولی اونی که نداشت میگفت موقع راه رفتن گریه‌ش گرفته از درد

من حتما میگیرم

أصلا أصلا اصلااااااااا تاثير نداشت ، پول الكى نده ، فقط و فقط شياف آروم ميكنه ، هر ٤،٥ ساعت ٢ تا برام ميذاشتن آروم ميشدم

یک تومن

من تجربه پمپ درد ندارم ولی با شیاف دردش قابل تحمله

سوال های مرتبط

مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی
مامان نیلای.لیان مامان نیلای.لیان ۱۲ ماهگی
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان الینا و آیهان مامان الینا و آیهان ۱۲ ماهگی