۵ تومن بیمارستان جدا حساب کرد بابت پمپ
بله خیلی خوب بود
اخر نفهمیدم خوبه یا نه
من تجربه نکردم ولی ۴-۵ تا از دوستام گرفتن عالی بوده براشون
میگفتن حتی راه رفتن راحت و بی درد شده تقریبا
ولی اونی که نداشت میگفت موقع راه رفتن گریهش گرفته از درد
من حتما میگیرم
أصلا أصلا اصلااااااااا تاثير نداشت ، پول الكى نده ، فقط و فقط شياف آروم ميكنه ، هر ٤،٥ ساعت ٢ تا برام ميذاشتن آروم ميشدم
یک تومن
من تجربه پمپ درد ندارم ولی با شیاف دردش قابل تحمله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.