خانما پمپ درد شير رو كم نميكنه ؟

۳ پاسخ

ولی خب عموما تا ۳ روز آدم شیر نداره
من ک نداشتم
ب بعد تب شیر سینه هام شیر میکرد

چون مسکن ببش از حد وارد میشه میگن کم‌میکنه

شنیدم که کم میکنه

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان الینا و آیهان مامان الینا و آیهان ۱۲ ماهگی