سلام خانما زایمان در هفته ۳۶ و دوروز چه جوری میشه مشکلی پیش نمیاد ؟

۳ پاسخ

من پسر اولم رو ۳۵ هفته و ۲روز زایمان کردم اگه وزنش بالای ۲و ۵۰۰ باشه مشکلی بوجود نمیاد و کمتر تو دستگاه میمونه
پسرم ۲۶۴۰ بود ۳روز تو دستگاه بود خداروشکر مشکلی نبود

اوکیه باکیش نی

۳۶ هفته دیگه بچه کامله فک نکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط