۳ پاسخ

من تو بارداری سرما خورده بودم آب جوش و آبلیمو و عسل روزی دوسه لیوان خوردم خوبم کرد

*گلوت

منم گلوم درد میکنه دیشب یه کن آبلیمو با نمک خوردم انگار صبح بهتر بودم
امروز صبح هم آب جوش با آب لیمو و عسل خوردم
کلا مایعات گرم بخور تا گاوت نرم بشه

سوال های مرتبط