سلام من هفته ۲۷ گفتن عفونت داری،طبیعیه؟؟کسی تجربه منو داشته

۲ پاسخ

منم عفونت گرفتم دکتر ازمایش و اینا نوشت رفتم بعد دارو داد خوب شدم حتما پیگیری کن عفونت برای جنین بده برای خودتم سخته تحمل کردنش

عفوتت چی؟ خب عفونت که طبیعی نمبشه باید درمان شی دیگه

سوال های مرتبط