۹ پاسخ

من ۲۸ هفته سرویکسم ۲۴ بود کجای کاری؟!😂نه سرکلاژ شدم نه پساری ، خدا بهم رحم کرد

۳۰ هفته ۲۸ بود پساری گذاشتم

از من 21هفته20بود

زیر ۲۵ خوب نیست

نه خوبه دیگ الان کم کم پایین میاد

نه خوبه ولی طول سرویکس دیگه هی کم میشه اخرای بارداری نگران نباش

زیر ۲۵ خطرناکه. استراحت کن شیاف بذار زیاد سر پا نمون

زیر ۳۰ خطرناکه معمولا مراقبت و استراحت میدن

نه عزیزم خوبه ولی مراقب باش

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷ویهان🩵 مامان نیهان🩷ویهان🩵 ۱۱ ماهگی
مامان فنچول مامان فنچول هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری