دیابت خطرناکه حتما دکتر برو ولی هردکتری هم فرق داره
شربت گلوکز خیلی قندمنو برد بالا دوهفته بعدش همچی اوکی شد
عزیزم باید قبل از غذا و دو ساعت بعد از غذا رو بگیری، ناشتات که خدا رو شکر خوبه، باید زیر نود و پنج باشه، بعد از غذا رو هم فک کنم چون زود میگیری بالاست، قند دو ساعت بعد غذات باید زیر ۱۳۰ باشه.
عزیزم من ناشتا دادم ۱۳۸ بود..انسولینی نکن خودتو..من واسه هردوتا بچم با تغذیه کنترل کردم..
بعداز غذا تا ۱۸۰ فک کنم نرماله چون رو دستگاهی که من دارم نوشته تا ۱۸۰ رنگ سبزه. حالا شاید بعده شام چیز شیرین زیاد خوردی ازمایش بدی مشخص میشه چون ناشتا خوب بوده دلیل و بعده شام بالا رفته دلیل نمیشه که قندت بالا باشه
با این دستگاها اصلاااا نگیر
باید ازمایش بدی که مطمئن بشی قندت بالاس یا نه
به دکترت بگو برات ازمایش قند بنویسه
رعایت کن میاد پایین مال من از شما بالاتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.